Followers

Like this...:)

30 December 2012

~ topik HOT ~



Assalamualaikum & salam sejahtera....
Cewahh!! Mcm pembaca berita lar pulak kn... =)
Hehhe.....
Emm...sedar xsedar, thn 2012 akn melabuhkan tirai lg 2 hari.....
Semua kecoh skrg nie tanya “ apa azam tahun baru?? “
After that, bermacam-macam larh jwpn yg timbul tenggelam...

Ø  Saya mahu berhenti merokok. Ini ‘most favourite’ azam untuk semua umat di bumi tak kira bangsa agama dan budaya.
Ø  Saya mahu mengurangkan berat badan saya. Sekurang-kurangnya 5-10 kilogram. Tak beringat betul azam tahun baru kamu ya?
Ø  Saya berjanji akan menjadi lebih baik, berubah menjadi lebih Berjaya dari tahun sebelum-sebelum ini.
Ø  Saya akan berusaha mendapat untung yang berlipat ganda dalam bisnes saya.Ini untung berlipat ganda sama juga seperti perut lipat berganda?
Ø  Meluangkan masa dengan keluarga dan rakan taulan. Nak berbakti lebih pada ibu bapa. Bukan main kan.
Ø  Mahu mengurangkan masa menggunakan internet disamping meluangkan masa melakukan riadah. Yang ini selalu gamers punya matlamat lah. Termasuk pengguna Twitter dan Facebook.


Ade jgk yg berazam “ nak mendirikan rumah tangga tahun nie”...
( sy lar tu.. J tp calon pengantin lelaki xde lagi )
Hehehe.....
Kpd sespe yg nk jd calon sila isi borang... :p
Bajet mcm HOT je kn...
( lwk je keyh..jgn isi btl2 pulak... J )
Tp kalaw ade btl & dah mmg jodoh xsalah kan??
Mule arr nieh nk menggatal...
“Sudah2 lar yana.... sambung stdy, jgn nk menggatal lg..”

p/s : kpd pembaca2 sekalian, ape azam tahun baru korunk??

~ peace no war ~

No comments:

Post a Comment