Followers

Like this...:)

12 December 2012

~ Tips dari NENEK ~


Assalamualaikum....
Haii korang semua....
hari nie nenek (transform jd tua jp)
nk kongsi petua utk kulit muka
bebas jerawat,gebu, halus, mulus....and yg seangkatan dgnnya larhh...
hehehee....
petua dia mudah je...korang kne ade 2 benda nie je....


1)      Bedak sejuk
2)      Air gamat

Hah...ade x??
Klaw xde senang je nk cari benda nie...
Pegi je kt kdai yg jual ubt2 gamat tu confirm ade....
Xpyh bajet byk pOwn sbb murh je.....
Ok, dh2 lar membebel...biase lar, dh transform jd nenek nie mule lar mulut jd mcm bertih jagung....

Cara-cara pkai mudh sgt2...
Just ltak bdk sjuk tu dlm bkas kecik...xpown nk mudh lg ltak je ats tapak tgn....
Lepas tu, titikkan air gamat dlm bdak sejuk 2...
(agk2 boleh tempek kt muke korang)

pinjam gambar atok google


Dh siap, boleh lar korang menempek bdak sejuk yg dh dicampur air gamat tu kat muke korang....
Mudah kn....
Hah, korang pkai mlm taw sblm tidur....
Kang pkai siang2 terkejut pulak klaw org pegi rumah....
Silap2 pengsan org...
Hikhikhikkk.....
Okeyh....sampai sini saja petua dr nenek....
Selamat mencube....^_^

p/s : sy selalu pkai tiap2 mlm...mmg berkesan...:D

6 comments:

  1. Replies
    1. hehhe.....jgn lupe bli bdak sejuk n air gamat dulu...^_^

      Delete
  2. ala...nak pakai malam pun tak boleh nanti husband pitam. huhu anak dara bolehla..

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuu....boleh je nk pkai, tp sblm tu tggalkan pesanan siap2 utk hsbnd supaya jgn pitam....:)

      Delete