Followers

Like this...:)

09 December 2012

Laici ka jeruk kelubi ???


pinjam gmbar dr pakcik Google..... J




Today, ktaowg satu family p mkn kndri dkt rumah family angkat Pendang...
Pg-2x lg dh terpacak kt jety naek feri pling awl skali....
Feri paling awl pOwn owg kemain rmai gilezZzZzzz....
Terasa kelenguhan kaki bila berdiri menunggu saat masuk n dduk di seat yg dh ditetapkan....
Smpai ja jety kuala perlis terus sewa kreta.... and then ktaowg singgah minum-2x area kodiang....
Aku pown order lar air milo ais....
Smpai-2x ja air milo air tu, skali sedut muka terus b’tkar....
(sambil dlm hati kata “ diowg nie nk bg aku dpt kencing manis ka??” )
Hampehh betolll......manis yg teramat sgt-2x.....
Agk-2x kilang susu sponsor susu byk kt kdai diowg sbb tu ltak lbeyh..
Hehehehe......
After minum-2x, ktaowg terus ke destinasi yg nk dituju....
( Keda Lahar Tunjung)
Bila dh smpai rumah kndri, DJ yg bertugas time tu umum plak ketibaan ktaowg...
“ yaa...jemput-2x....yg nie family angkat abg lie ( tuan rumah kndri) dr pulau langkawi....”
Ya Allah, terasa malu sgt-2x....
Mula lar dgr bunyi tikus ngan brung lyang-2x....
Wuuttwiitt-2x bnyi...(bdk-2x laki pnya style ngorat)
Dh lar pkai 3-inci...
( disebabkn kependekkan yg terserlah lg  kecumelllann.... :P )
Sja nk naik lif tekan sendiri... J
And then dh siap mkn-2x, ktaowg btolak lar nk balik lgkawi....
Pkul 4.30 p.m.....membuat kunjungan dkt kdai mkn area jitra....
Pelayan : ya, nk minum ap?
Aku : Teh ‘O’ ais dua, Laici tiga...
Pelayan : mkn??
Aku : Bihun Tomyam dua, mee goreng udang 1.....
( my mom ngan adk num 2 xmkn...diet..hikhikhikk)
*********************** pesanan air td pown sampai***********************
Aku : mak aii.....npe air laici nie rsa mcm air nyior ja??
Adk num-4 : haa...ang taw xpa....xleyh nk minum...
Aku : (mkn buah laici pulak) Uwekkkss.....buah laici ke jeruk kelubi nieh?? Haishhh.......

nie larh air laici yg aku minum tu....




Serius.....Air laici 2 rsa mcm air nyior n buah dia rsa mcm jeruk buah kelubi.....
Mungkin laici yg dia guna tu dh expired....
Aku ngan adk-2x order air laici twos tggal cm  tu je air laici.....
Huhhh!!! Hari nie mmg terkena air yg xsedap semua....
REDHA ja larhh.....

yg nie lar jeruk kelubi yg menyerupai buah laici tu....


p/s : aku yg baik hati tak pulak komplen.....:D

No comments:

Post a Comment